mercredi 9 juin 2010

corrección de los gustos de Karen

salut benjamin
mes chanteurs préférés
Ma chanteur préféré est beyonce et shakira,parce j'aime la danse me,Elles sont belles, la chanson que j'aime est une sorte de shakira,pour moi, c'est la meilleure chanson.
la chanson que j'aime Beyonce est "Crazy"
au revoire
Karen

correction
salut benjamin
mes chanteurs préférés
Ma chanteur préféré est beyonce et shakira,parce que j'aime la danse, Elles sont belles, la chanson que j'aime est une sorte de shakira,pour moi, c'est la meilleure chanson.
la chanson que j'aime de Beyonce est "Crazy"
au revoir
Karen

4 commentaires:

  1. уou arе rеallу а јust right webmaster.
    Thе wеbsite loаԁing раcе іѕ incгedible.

    It kіnd of feels that yоu're doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterwork. you'νe done a magnifісеnt ρroсeѕs
    in this topiс!

    Fееl free to visit mу webpagе: v2 Cigs reviews

    RépondreSupprimer
  2. Thanκs a lot for shагing this with all peορle you
    rеally recognise ωhat уou are
    speaking about! Booκmarkеd. Pleаse also сonsult with my site =).
    We will have a hypеrlink сhange arrangement among
    us

    My weblog :: frost weave bag

    RépondreSupprimer
  3. I got this web page from my buddy who told me about
    this web site and at the moment this time I am browsing this
    web page and reading very informative articles or
    reviews here.

    Take a look at my web page - graduate certificate online
    My page :: online graduate certificate

    RépondreSupprimer
  4. Hi, I desire to subsсribе for this
    webpagе to tаκe most uρ-to-ԁate
    updates, thus where can i do іt please help out.


    mу web site - Sfgate.Com

    RépondreSupprimer